XX Torneig de Scrabble Escolar de Castelldefels 2015

VIDEO XX Torneig de Scrabble Escolar en Català de Castelldefels 2015
100 alumnes de 5è i 6è de Primària i de 1r i 2n de Secundària han disputat el XX Torneig tot un clàssic dins del VI Campionat Escolar dels Països Catalans 12 escoles han participat durant el curs fins arribar a la prèvia local de l’dia 10 d’Abril on 16 parelles de cada grup s’han classificat i representaran l’escola i la ciutat de Castelldefels el dissabte 18 d’abril a Prat de Llobregat, a l’Escola del Parc Primària al matí a partir de les 9,30 hores i secundària per la tarda a partir de les 16,15horas, carrer Fondo d’en Peixo 3, entrada per avinguda del Canal al costat- estació de renfe.
Donar les gràcies a l’Ajuntament de Castelldefels pel suport a aquesta activitat a l’Alcalde Manel Reyes, David Grau Regidor de Cultura, Marc Soler, regidor de Joventut per la seva presència així com a Angel Milles en representació de la Coordinadora d’Ampes ..
També l’equip de la Biblioteca Central un espai idoni i perfecte per a aquest tipus d’esdeveniments.
Tambè a tot l’equip de Scrabble Escolar organitzador i coordinador del Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans., En particular als assistents el dia 10 d’Abril Sònia, Santi, Xavier, Sayaka, Arola, Francesc.
Tota la informació en
www.fiscrabble.cat www.scrabbleescolar.com www.catamots.comcastelldefels foto grup jugant
‪#‎scrabblecat‬ ‪#‎castelldefels‬